Onsdag.. Favorit passet åt helvete!

Dagen börjar med att jag går upp ur sängen och stänger av alarmet..
När jag gjorde det kommer jag på att jag INTE ska gå ut och går och lägger mig i sängen igen.
Somnar om och vaknar fem i sex. vi är tvungna att åka cirka kvart över för att hinna till jobbet.
Så me skollad trut efter havregrynsgröten får man trycka ner träningskläderna fort som fan och dra iväg!

Väl på jobbet (Efter alla trakaserier från missödet i fredags) får man reda på att det är gjutning idag.
Slang gjutning!!
För dom som inte vet vad det är så pumpar man betongen i en tjock slang som väger as,
I den pumpas betong i ca 10L i sekunden. Betong i sig väger ca 2.3kg/Litern.
Idag blåser det ute och är runt 8 minus i luften. Tobbe får blöta hanskar vid 8 tiden.
Jag blev stelfrusen i händerna så ja kunde fan inte släppa slangen när vi skulle på rast idag..
Fick hjälpa till med knät när jag skulle släppa^^ haha

Eftersom man inte kan gå på rast hur som helst när man gjuter, med tanke på torktid osv hade vi bara 2 raster idag.
Koncentrationen va ju inte på topp direkt :P 2 raster på 8 timmar.. det är inte min kropp van vid.. En rast klockan 09.20
och nästa 13.50^^ FY FAN!

När jag kom till gymmet idag va ja redan sketslut i ryggen och armarna.
Men man kan ju inte vända på schemat för det! Rygg på onsdagar!

Lars Berglund - även kallad, Norrländska Fläskryggen



Stångrodd 3x10 (80kg)
Latsdrag   3x10 (platta 16)
T-bar         3x10 (50kg)

Hammercurl        3x10 (22.5)
Vanlig bicep curl 3x12 (20kg)

Jag va så jävla sliten,besviken att jag inte kunde ta mer eller klarade av mer och va så jävla slut
så ja höll på att få ett riktigt sammanbrott. Hur fan ska man kunna få V-formad rygg om det fortsätter så här :P
Nästa vecka tänker jag fan inte dra runt på slangfan i alla fall :P Men som kompromiss på detta blir det nog ett ryggpass
på Söndag. Kanske med Anders Lundgren om jag har tur :)

idag blir det proteindrink och banan klockan 20.00.. hade inte tid att ta den vid 11 idag.
Så de kan gå så de kan gå. Grillknappen på ugnen gjorde underverk med min kyckling i alla fall..
Helt jävla underbart. Kycklingfile med lite grillkrydda på smakade som sån där helgrillad man kan köpa i
vissa affärer.. slank ner snabbt!

Långt inlägg idag, men nu har jag fått gnälla av mig lite ;) haha.
Nicole åker till malmö helgen den 20-22, Blir det tidaholm då? Inte helt omöjligt..
Får se va träningskompanjonerna säger..

Tja för idag!!

Kommentarer
Postat av: Nicke Picke

Du måste ju säga att det inte är du på bilderna Tobias ;) Folk som inte känner dig kanske tror det är du ju!! Du får tänka på att du snart är känd genom bloggen utan en bild på dig ;)

2009-02-04 @ 20:01:30
Postat av: Tobbe

HAHA:) - Håll musen på bilden så kommer det upp en text, Always :)

2009-02-04 @ 20:49:06
URL: http://mjolksyra.blogg.se/
Postat av: Linnsan

Bra smeknamn för Lasse - Den norrländska fläskryggen xD

2009-02-04 @ 23:25:54
Postat av: Tobbe

Haha aaa.. de stod så i body :)

2009-02-05 @ 19:38:12
URL: http://mjolksyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0