När ska de ge sig!!!!

Igår var ja ganska pigg på morgonen.. fram till klockan va.. säg 13.00 :P
Sen bara försvann allt det och jag blev liggande med 42 grader.. 42 GRADER!!!
Vet ni hur liten,klen och ynklig man känner sig då? :P O man orkar inte äta heller..
Det är helt åt helvete.. Jag har inte ätit ordentligt på 4 dagar nu.. Tror jag det blir..

Har man hög feber och tar alvedon.. Så börjar man svettas, Nått så in i helvete :P
Fick ligga på olika ställen i sängen hela tiden för där ja låg när jag tagit alvodon va de dyngsurt..
Idag är det lite bättre igen.. Men ja ska fortsätta knarka alvedon o snart lägga mig igen så de inte blir som igår :P
Finns ju inte så mycke mer och skriva, Eftersom jag bara ligger och inte gör någonting :P
Så det här blir allt :)

Tja för idag :P


Kommentarer
Postat av: Nicke Picke

Usch fy fan!! när jag hade så hög feber så kunde jag inte ens röra mig utan att man fick ont någonstans i kroppen! Ta och bli frisk nu!! Puss på pannan!

2009-02-15 @ 14:18:21
Postat av: Tobbe

precis så är det :P ett helvete! :P

2009-02-15 @ 17:10:22
URL: http://mjolksyra.blogg.se/
Postat av: Pjär

Naaw stackarn. du är allt lite klen tobbe =)

2009-02-15 @ 22:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0