Månda igen! "Nystart på deffen"

Det är såå jäääävla slappt att gå i skolan^^
I alla fall på måndagar.. Har lite sköta mig själv lektioner hela dagen.. underbart!
Gjorde ritningar på Mickes bastu idag. Kung som man är blev dom klara..
Har kostnads kalkyl kvar och söka om bygglovet.. sen är uppgiften klar och mina måndagar kommer bli ännu slappare :P

Känns lite som en nystart efter helgens bravader.. Vorde kul om man kunde komma under 14% denna månad.
Riktigt riktigt kul.. Ska mejla Stefan när jag publicerat dett litterära mästerverk! Klaga inte på min stavning.
Jag går bygg och blir ofta rättad av Niklas "DK" Svärd som har dyseleski..

Idag va första gången med 10 repetitioner på gymmet!
Va taggad men samtidigt får man ju ränka med att man inte kan lyfta för jävla mycke :P
Målet i knöböj idag va 145-150kg.. Fick dock nöja mig med 140kg.
Ska försöka höja mig 2.5kg i veckan precis som jag gjorde i den lätta perioden.
Körde jävligt strikt idag överlag, Bensparken va jag nog lite otålig i dock^^

Dagens upplägg :

Knäböj     3x11 (120,140,140kg)
Benspark 3x10 (75.5kg)
Benpress 3x11 (275kg)

Sittande hamstring curl    3x11 (full kasse)
Liggande hamstring curl  3x10-12 (35kg)

Bara låg och skakade sista setet i benpressen.
Helt jävla slut^^ Men det är skönt att känna..
Efter detta underbara pass satte ja mig på cykeln o varvade ner i 5minuter
följt av ordentlig streching. Ben är så jävla gött o tänja efter :)

Idag fyller mor min år!
Ska fira henne om någon timme här kanske..
Är faktiskt sugen på att gå ut och gå en sväng, utan tempot.
Bara göra't!

Kommentarer
Postat av: ecca

ännu ett knepigt ord! hamstring curl...???

2009-02-02 @ 21:42:26
Postat av: Tobbe

Baksida ben.. hamstring.. curl.. övningen.. utförandet ^^

2009-02-02 @ 21:50:30
URL: http://mjolksyra.blogg.se/
Postat av: Pjär

måste du vara så jävla strikt hela tiden, känner sig inte ens duktig längre när man går till gymet. Måste skriva dagbok och hålla på ...

2009-02-02 @ 22:08:46
Postat av: Tobbe

Finns väl ingen som säger att man MÅSTE skriva så här :P Du blir ju inte starkare på gymmet för det^^

2009-02-03 @ 06:59:39
URL: http://mjolksyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0