Lördag, Söndag.

Bakis Lördag :

INTE MER SPRIT!!! FYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!
Okej kanske att dricka under bulk period.
Men fy fan va de slog hårt under deffen.
kunde dricka på som vanligt ett tag sen sa de bara PANG!
Så låg jag där.. utsträckt på toagolvet^^ FY FAN..
Men på lördagen sov jag ut ordentligt.
Riktigt skönt :P Sen kom Nicole runt 2 tiden. Då hade jag precis duschat^^
Sen låg vi 2 och bara slappade hela dagen. Ända promenaden eller aktiva verksamheten alls
denna lördag blev promenaden TILL santorin :P Vi fick nämligen skjuts hem av L.Klint :P
Riktigt schtek!

Idag söndag är allt mycket bättre :)
Sov dock ut ordentligt idag också.. ingen morgonpromenad.
Käkade sen frukost.. äggröra o macka ^^ livet fan..

Klockan 2 åkte jag till Friskis&Svettis och körde Crosstrainer.
1348cal :) borde bränt dagens frukost :P haha
Efter en timma på den körde jag lite axlar.. För jag missat det dagen då ja söp skallen av mig...
Åkte med bussen hem o käka potatis o tonfisk :)
Nu sitter ja här o de tänker ja fortsätta med :P

Blir nog bara film o annat deg idag.. kanske möjligen en kvällspromenad också :P
Om man blir riktigt sugen :P


TJAAA!!

Kommentarer
Postat av: Pjär

inte ens värt att dricka, så ohälsosamt och så förstörs hela dagen efter..riktigt bra cardio idag med över 1k kcal tobbe =) crosstrainer är ju bästa vännen på cardiopassen =)

2009-02-01 @ 17:56:43
Postat av: Tobbe

De vet du :D haha.. jäävlar va smal ja kände mig efter.. ska köra de lite oftare.. men de e tråkigt om man ska tänka på pulsen.. så ja sket i de efter någon minut

2009-02-01 @ 22:09:41
URL: http://mjolksyra.blogg.se/
Postat av: Cardiobeccs

Men hörrö....pulsmätaren är ju till för att checka att man tränar kondisen :P det är ju huvudsaken...orka köra lamt i en tim utan hög puls!!

2009-02-01 @ 22:15:23
Postat av: Tobbe

Haha nee :P ja låg på 155-170..

De kändes som ett lagom tempo..

2009-02-02 @ 20:27:57
URL: http://mjolksyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0