Lite bättre?

Gick upp klockan 6 idag för att äta frukost och laga kyckling.
Jag åt en halv deciliter gröt och sket i kycklingen :P
Sov fram till 08.15 och gjorde mat då istället :P Kändes mycket bättre :P

Dagens första middag : Dålig mobil bild. Men man ser nog!

Ser väll helt okej ut säger ni.. Och det är det också :)
Sen käka ja de vanliga vid 11.. Det är inte intresant nog att ta en bild på dock :P
Men jag är nöjd över att jag tog en bild över huvud taget idag.. 

Imellan kollade jag på Wall-E.
Den va tydligen inte så jävla intresant då ja somnade och missade hela slutet.
Å andra sidan somnade jag när människorna började komma in i bilden.. Får kolla på den igen snart..
Jag fick även ner "Rockstar" idag som handlar om ett "Coverband". Filmen i sig är sketkul och musiken i filmen är
dö bra.. De görs alldeles för få filmer som Rockstar.

STAND UP AND SHOOOOUUUT!!!!


Halv 4 Ringer Anders Lundgren till mig och säger att han slutar jobbet och ska komma förbi med 2kg protein
som jag vill ha. Eftersom jag va sjuk erbjöd han mig att komma förbi med dom.. Mycket hyglig karl!

 Choklad & Skogsbär
Mobilbilden blev itne skarpast.. Det är Choklad och Skogsbär :)

Det är Whey Tech som är Proteinfabrikkens nya proteintillskott.
Det "Nya" med proteinet och det som gör att det skiljer sig från deras Whey protein är att Whey Techen innehåller
aminosyror osv. Det va inget jag tänkte på när jag köpte det utan det var mer att det är nytt så det är kul och prova ;)
Sen sa Energy Anita att det snart skulle komma in och att det är grymt :P

Smaka på det senare och skriver smakrecention på båda..
Fan, ja glömde fråga anders om Proteinpankakorna som Proteinfabrikken har.. Kanske inget deff mellanmål :P
Men kul att prova på ätardagen, samt ha som 11 fika på bulken.. Vem på bygget skulle inte kolla snett om man plockade fram en pankaka vid 11^^  Fina grejer. Nu måste ja få något mer i magen, man blir hungrig av att ligga o kolla på teve och skriva om pankakor :P


Tja!

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Intressant med matbild, men jag tycker allt att salladen ser lite fattig ut :p

2009-02-17 @ 18:31:01
Postat av: Pjäro

fixa whey-tech !hö hö mailade anders =)

2009-02-18 @ 08:08:06
Postat av: Tobbe

Vadå fattig? :P

Låter bra pjär. ska nog smaka snart ^^

2009-02-18 @ 11:37:29
URL: http://mjolksyra.blogg.se/
Postat av: Linnsan

Jag vill ha lite mer av varje tex. fetaost, soltorkade tomater, paprika, pumpakärnor och majs typ :p

2009-02-18 @ 11:55:30
Postat av: Tobbe

fetaost är NO NO!!

paprika smakar skit.. pumpakärnor är okej.. majs hade vi bara som de va socker i :P

2009-02-18 @ 12:15:22
URL: http://mjolksyra.blogg.se/
Postat av: Linnsan

Fetaost blir man ju mätt av, behöver man inte äta mycket av då heller + att det är någon olja med också, och det är la alltid bra ? =)

2009-02-18 @ 18:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0