Freda ljuva fredag!!

Detta är nog enda deff veckan jag INTE vart sugen på en ätardag :p
Något är fel :P haha..

Murat lättklinker idag på jobbet :) det är itne varje dag man gör det..
Och tur är väll det för då hade de blivit tråkigt.. ju..

Träna gör jag varje dag och det blir fan inte tråkigt..
Så jag ska inte ha några förutbestämda meningar om att mura :D

Till träningen.

MördarFredag/Axelpasset

Hantelpress    3x12 (30kg)
hantel lyft sida 3x12 (12kg)
Militärpress      3x12 (60kg)

Smalbänk      3x12 (60kg)
Frenchpress 3x12 (30kg+stång)
Kickbacks     3x12 (10kg)

Sittande vadpress 3x12 (70kg)
Stående vadpress 3x12 (208lbs?)

Efter detta ställer vi oss på crosstrainern i 45min :)
Det kom en tjej och ställde mig brevid mig.. När jag hade ungefär 20minuter kvar..
Hon stog och sneglade på mig hela tiden. och försökte hänga på :P Är det inte en oskriven lag att öka då?
YES INDEED!!

Nu är jag helt slut och samuelsson dansar på teve^^
Måste ses.. TJA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0