Fortfarande sjuk...

Jaha.. inte så mycket att berätta :P
Vart hemma för ja vart sjuk i 2 dagar..
Men knarkandet på C-vitamin fortsätter ;) haha.
Det verkar åtminstonde funka okej, då jag igår låg med kramper och 40graders feber och spydde o hade mig
tills idag gick upp klockan 8 dushade och har suttit här halva dagen och läst andra träningsbloggar :P
Ätit riktig mat idag också :) dock inte lika ofta som vanligt.. Dumt att gå över gränserna i detta skede misstänker jag :P

Men nu är det fredag. vilket innebär att jag ska ha ätardag imorgon, egentligen.. Eller jag tänker ha det.. Men det blir inga groteska mängder vilket är lite tråkigt :P

Skulle ju haft Personlig tränartid på söndag med Anders.
Men ringde och ställde in den idag. då ja ska vänta med att träna till jag är lite friskare.. Så knarka
C-vitamin, äta hosmedecin och kyckling och potatis står på schemat :P
Måste köpa nytt protein också.. Det börjar sina i burken där nere.. Man blir ju deprimerad av att bara titta ner i burken :P

Men men.. Fredakväll i all ära blir det nog kyckling och potatis framför lets dance förmodar jag..
Tur att samuelsson är med :P Fast nu ska Nicole inte va här då kan ja titta på 2 filmer idag i stället :P
Nu längtar ja bara tills jag blir frisk igen, fortsätter det i samma takt nu borde jag ju va i träningsform redan imorgon eftermiddag :) Hoppas på det ;)

Kommentarer
Postat av: Pjär

jag ska byta ut dina c-vitamin mot affe så du aldrig blir frisk ;)

2009-02-14 @ 02:23:56
Postat av: Tobbe

Affe?

2009-02-15 @ 10:34:59
URL: http://mjolksyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0