Första jobb dagen på 2 veckor!

Idag var första dagen på jobbet igen.
Är ju hes och kan knappt prata och det fick man ju höra mer än en gång..
Dagen sprang iväg ganska snabbt då vi gjöt mellan 10-13.30.
Skönt när man känner så på jobbet, är en ganska vanlig känsla faktiskt :)

Efter jobbet körde vi axlar. Vi, det är jag och mina biceps de :D
Nu fick alla något att störa sig på ;)

Uppvärmning 9 minuter. (Svettig som en gris)

Hantelpress     3x12 (29kg)
Sidlyft kabel      3x12 (platta 3)
Fri Militärpress 3x10-11 (50kg)

Shrugs            3x12 (25kgx2)
Shrugs stång 3x12 (77kg)

Vadpress stående 3x12 (240 står det.. är väll pounds)
vadpress sittande 3x10-12 (ett bra lass)

Situps på pilatesboll  3x12 (15kg)
Crunch kabelmaskin 3x12 (90lbs?)

Strechning med B-I-G DAA MAAAN!!!
(läses med rösten som skriker "let's get ready to rumble")

Nu ser ju vem som helst att det blev mer än Axlar :P
Men så här ser det ut när man kör med den splitten jag har.
Ska förmodligen till Tidaholm och träna på söndag. Då blir det också något plock pass
Då jag inte har något färdigt på Söndagar.. Förbränning och kanske vader och en lite bicce kanske ;)

Prata lite med Stefan om han har tid med det. Det är nog en av Sveriges mest arbetande människa.
Nystartat gym som är öppet 06-21. Försäljare av träningsredskap och personlig tränare.
Nu är det ju så att han "blir av" med Energy då Anders tar över där. Inte en dag försent skulle jag tippa på :P

I alla fall.. Imon blir det jobb igen.. trots alla rekomendationer att stanna hemma.. Men det är ju inget fel på mig :P
Bara det att jag inte kan prata lika mycket som vanligt :P

Nu är det simpsons jag kollar på, sen blir det laga mat och städa :( :(
Tjollahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0