En hemma dag till!

Ingen feber, Mindre hosta.. Kom igen! Bli frisk tills på sönda :D
Idag har jag visat för folket hemma att jag är frisk då jag har dammat och damsugit och
bäddat med nya lakan, snart i alla fall :) Haha

Dagen idag har gått fort då jag käkade vid 0900 sen somnade och sov till 10.30 igen :)
Riktigt gött :P Då körde jag i mig skogsbärs proteinet och - fan.. Det är bra skit :)
Smakar yoghurt. På bulk, blanda den med röd mjölk och köra i lite havrepuffar.. Kan bli sjukt nice :D

Matbild uppskattas tydligen så dagens kommer här

Gutt!

Idag ser det betydligt mer då tallriken är mindre. Igår skrev jag fel och skrev att den va mindre igår!
Men det va tvärtom, tallriken var större!

Efter allt jävla teve tittande ska ja sitta med när familjen fikar lite och tjatar om saker som hänt förmodligen :P
Kan bli skoj, kan va skitsurt. Man vet aldrig
Klockan 19 är det Simpsons, Missa inte!!!!!

Kommentarer
Postat av: Pjäris

antar att din motivation kommer vara på topp på söndag om du kan köra första passet nästa vecka..mycket att ta igen ;)

2009-02-19 @ 20:32:38
Postat av: johanna

hahahaha jag gör vad jag måste :P

okej de va inte meningen att kalla dig galen, fast du är lite galnare än mig jag går inte upp vid fem och går ^^ är du på bättringsvägar nu eller för du har varit sjuk har jag hört !

2009-02-19 @ 22:57:01
URL: http://enjoohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0