Ätardag och första dagen på gymmet på 1.5 V!!

Gissa om det va gött att komma ut i lördags!!
Kändes som livet startade på nytt :P

Specielt med tanke på att man fick börja dagen med en rostmacke frukost^^
Underbart.. Jordnötsmör.. ost :P OBOY me för första gången på månader!

Efter detta blev det mellanmål med 2 mackor med kräft ost som fanns i kylen.
Gott mot förmodan ;) Och en iskall cola på det :)

Nästa måltid blev lite överdriven.. Men det brukar den bli på Donken :) HAHA
Bilden får tala innan texten tar över

MUMMAAA!!!

2 Big Mac
3 Cheeseburgare
4 Stora pommes
5 Cheese dipper
4 Stora Coca-Cola
1 Munk
1 Glass med colasås

Jag va mätt och belåten när jag lämnade lokalen..
På bilden ser man också att vi spillt ut en cola på golvet.. Sånt som händer :P

Idag : Söndag var första passet på friskis på 1.5 vecka :P Kändes gryms skönt.. Körde tungt men inte i så högt tempo då
jag inte är 100% frisk än :P Dock 90% :D Jag och Niklas körde Biceps,Triceps och mage.. Även lite förbränning..
Men jag gick lös på mina braller :P Fick stanna och klia mig hela tiden.. fattar inte va som hände :P
Gjorde även linnedebut idag :P Kändes värkligen inte bra :P haha.. Hade bara linne på mig i MAX 10 minuter :P
sen åkte tröjan på igen.

Imorgon är det upp klockan 6 igen. Det va faktiskt ett tag sen nu.. Men det blir ingen morgon promenad denna veckan..
Tror inte det blir någon tung träning heller... som Knäböj och marklyft.. Får skona kroppen EN VECKA TILL!!
Kändes mycket på Bicepsen idag att man vart sjuk. Tricepsen mådde bra som aldrig förr :)
Något tränings upplägg får ni inte då det var ganska ostrikt.. Mest en lek idag :)

Skulle åkt till Anders och smakat på proteinpannkakor idag. Det verkar ha blivigt någon kommunikations miss där :P
Lite tråkigt då de låter så jävla gott :D Men det ingår ju inte i dieten i o f s ;) Lika bra :D

Det här får räcka för idag.. Tjänna!


Kommentarer
Postat av: Nicke Picke

haha fin lördag och söndag ;) Kändes rätt gött att köra på frille med eliten själv ;) haha linnet blev på en triceps övnings sen fick det vara nog med flexandet ;) :D

2009-02-22 @ 21:14:45
Postat av: Pjäro

Haha goaste donken-brickan

2009-02-23 @ 09:27:57
Postat av: Tobbe

Nicke Picke : Förstår inte hur man kan gå i linne där inne..



Pjäro: Ska de va så ska de!

2009-02-23 @ 13:40:39
URL: http://mjolksyra.blogg.se/
Postat av: johanna

jag fattar inte hur du kan käka så mycket, ja tror du har smittat mig för ja har blivit sjuk nu :(:(

2009-02-23 @ 21:57:43
URL: http://enjoohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0