Alltid lika roligt..

Det känns alltid lika fantastiskt när man har fått hem en film.
Så är talet på SPANSKA?!
Jag kommer inte ihåg filmen till 100% då jag såg den för ett par år sen sist..
I början utspelar den sig hemma hos huvudpersonen. Och allt jag tänker är : Jag kommer inte ihåg att dom pratade spanska i hans hus?! :P

Bortsett från han själv och hans lillebror ser det inte helt omöjligt ut..
Jag ska i alla fall titta en stund till på filmen. Musiken är as bra och den är på Engelska i alla fall.
Men helvete va fult språk spanska är :P 

Nästan störande hur go tvättbräda han har^^

Riktigt rolig film :P Han tror han är bäst i världen :P haha. Sjukt go bräda dock :P
Nu ska ja titta lite :P Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0