Aldrig fel att sluta lite tidigare :)

Aaah.. slutade klockan 3 idag :) sån skillnad :P
Kom hem halv 5 idag istället.. underbart..

Körde ben första gången på 3 veckor blir det nu.. Uj uj uj..
Fy fan va de va tungt idag..
Innan sjukdom 150kg 3x10 i knäböj.. idag..

Uppvärmning 9min fullt ös!

Knäböj      3x10 (60,130,130,130,120)
Benspark 3x10-12 (70 nånting)
Benpress 3x10-12 (230kg)

Hamstring curl ligg 3x12       (30kg) Äckligt strikta
Hamstring curl sitt  3x10-12 (59lbs)

Streching med håkan. :P

Fy fan vilket pump ja fick i framsidan av knäböjen.. skulle böja mig ner efter vattenflaskan
i sista setet och höll på att dyka :P HAHA Dock lite tråkigt att man får köra småvikter.. Men jag kunde fan
inte höja idag :P Haha :P det sista setet gick äckligt segt.. en vecka till.. sen kan ja nog vara tillbaka på samma kanske.. alltså.. om 2 veckor :P En kille som kan de där med knäböj är ju Ronnie Coleman :P



Sen är han jävligt rolig också :D 800pounds = 362.87Kg :P Stabil kille!


Idag på jobbet var det bara softa runt :P hehe.. Bara massa slapp jobb.. Vilket är ganska skönt.
Tänkte dra me någon och kolla på innebandy ikväll, värkar vara tomt på den fronten :P Alla ska ut och supa i afton :P
Ja säger inget.. Det är ganska skoj.. På sommarn ;)

Nu ska jag sitta och fredags slappa innan jag ska iväg.. Och möjligtvis kolla på Innebandy :p

Hejsan hallå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0