Torsdag alla redan!

Imon är det fredag. Och det lät på gubbarna som vi går tidigt :P
Något annat som hördes på gubbarna idag va att det blir strejk på bygget den 15april!
Men det spelar inte mig så stor roll för jag har bytt till SMOT huset då :) Jag måste nog gå tidigt imon och byta arbetsplats ;)

Körde första passet med 10reps idag.
Kändes bra. Något som man lägger märke till att svettmängden inte är det samma :P Man ser inte ut som en dränkt katt när man har tränat längre :P Eller längre och längre.. Idag :P

passet idag såg ut så här :

5min uppvärmning på cykeln (bytta om på jobbet och gick snabbt till gymmet så det räknade jag som lite uppvärmning :D )

Latsdrag 3x10-12 (14-16-15 plattan)
Rodd i smith 3x10 (57kg?)
"Rodd maskin" 3x10 (40.8 lbs? :P)

Hantelcurl 3x10 (25-25-20kg)
Stångcurl  3x10 (35kg)

Nervarning och strechning.

Fick ett mail av stefan idag också! Ett nytt träningschema som jag börjar med på måndag!
Känns dumt att hoppa in sista dagen.. Fast jag är ganska dålig på att hitta på, på fredagar så ja kan ju ta det passet kom jag på under tiden jag skrev det här.. KANON! Nya Schemat lyder :

Måndag:      Sittande Leg Curl, Liggande Leg Curl, Leg Extension, Utfall Smith, Knäböj. 45min förbränning



Tisdag:        Hantelpress 20%, Sned bänkpress Smith 60%, Peck Deck, Smal Armhävning, Bänk Dips, Pushdown rep.

45min förbränning

Onsdag:      Vila



Torsdag:      Lats Drag, Lats Rodd, Hyperextension, Rodd Smith, Hantel Curl, Curl med rep mot bänk.



Fredag:       Stående Hantel lyft åt sidan, Stående Axelpress, Crunch på boll, Chrunch  maskin, Stående Vad, Sittande Vad.45min förbränning



Lördag:       Vila



Söndag:      15 min Concept II rodd, Marklyft, Lats Rodd, Hantel Curl, Stångcurl 45min förbränning



Spontana tankar är:
Måndag Hur i helvete ska jag orka köra knäböj som sista övning? Helt slut :P
Tisdag Smala armhäv efter 3bröst övningar? Han tror jag är superman!
Onsdag ska jag nog klara av..
Torsdag Sista övningen är förbannat bra! Men bänkarna är för låga på gymmet. Får åka till Nordic varje torsdag? ;)
Fredag Dagens pass ser ut så i stort sätt!
Lördag Den ända muskeln jag rör är käken och bilkörar musklerna :P
Söndag Marklyft går an under 10reps perioderna. Annars är jag lite emot det. Resten ser riktigt bra ut.



Jag vet en kille som kommer va allmänt sliten i 2 månader framöver :D HAHA. Det är så det ska va :)
Första torskdagen blir imorgon också. Hittade kycklingfärs.. Det ska jag prova på min ÄTARDAG faktiskt :P Believe it or not! Tänkte käka det på söndag.. Men det va ganska fett :P Eller så blir det på söndag.. Det återstår att se :P
Tänkte prova ha lite sockerfri ketchup i salt och kesella utspätt med lite lättmjölk.. En proteinrik köttfärsås :P Men det blir på bulken.. Ska jag prova det får det fan bli på lördag.. Nu är det ju hårdkörning som gäller :)

Nu är det Simpsons!
Sen ska ja laga till den satans torsken ;) Hejsan!

Kommentarer
Postat av: Becci

Ätardagen för dig idag :P synd för dig att jag va ledig från donken ;P btw hur går det med din och pjärris deal?! såg pierre ute igår....allt annat än nykter ^^

2009-04-04 @ 23:08:33
Postat av: TobbeJonasson

Ja men det är pjär och hans dåliga självdiciplin kombinerat med pencilin och alkohol ;) haha.. vi har lagt ner dealen. För varken han eller jag brydde oss så mycket om tävlingen.. men jag vinner :)

2009-04-05 @ 09:03:47
URL: http://mjolksyra.blogg.se/
Postat av: Niklas Svärd

haha fan va gött Tobbe ;) Men tråkigt att ni la ner de! Men lycka till med nya schemat :D

2009-04-05 @ 13:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0