Onsdag. Sista hela dagen på denna veckan!!

Idag, Onsdag har jag i princip bara städat.. :P
Det suger verkligen SJUKT mycket :P
Men va ska man göra. Bygget är snart slut. Taklagsfest den 17 april. Tror faktiskt jag ska på den :O
Som Pjär sa när jag sa det "Man lever bara en gång" :P
Åh andra sidan är ju inte Pjär deffad heller :D Och det ska man hinna bli innan man dör :P

På tal om Pjär ska jag åka och hjälpa han bära en spis idag. För resten av hans vänninor orkar inte :P
Funderar på att åka till Energy också. Bor ju precis vid pjär! Måste också handla och sen kommer Nicole och ska kolla på Hockey :D

Fett Nice. Nu ska ja lägga fram käk tills imon.
Slutar nog 11-13.00 imon. Dagen innan helgda som ni säkert vet!
Om någon som läser detta och känner mig känner för att dra till Varberg i helgen. RING MIG!!!!
Så jävla sugen :P Har egentligen inte råd.. Men får väll plocka ut pengar :D Ska även prata med mor om bilköpet.
Jag har ju inte tid egentligen. Just nu!! Men när systern tar körkort vill ja ju kunna ha bil också. Det kommer ju inte funka att dela 2st på 1 bil. För det första är det jag som kommer få tanka den non-stop :P

Jaja! Fram med käket och kolla på simpsons!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du köper väl ingen saab 900 den här gången hoppas jag ?!?!

2009-04-08 @ 21:35:01
Postat av: Pjäris

ska du dela med dig av det gröna monstret till terese ? aj aj!

2009-04-08 @ 23:37:03
Postat av: Tobbe Jonasson

Haha!! Anonym - Nej :P Pjäris visst!! Rallygrodan överlämnas vid körkortstagning :p

2009-04-09 @ 17:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0