Onsdag är dagen utan träning!

Dock är det ju svårt att släppa träningen helt ;)
Efter Svenska Nationella proven som ja skrev idag hjälpte jag adam att bogsera och flytta hans 200sx från ett garage hem till honom.. Sen åkte jag till tidahol. Finaste vädret idag!
Trots felkörning tog det bara 35min ;) Fick för mig att jag skulle åka GBG vägen?!?!
åkte till ulricehamn innan ja han tänka på vartfan ja skulle :P Han dock i tid!

I Tidaholm satt jag och pratade med anita om allt och inget i en halvtimme, förtiminuter!
Alltid lika trevligt! När sedan Stefan dök upp tog han sig tid mitt i stressen och hjälpte mig med lite frågor innan jag kör det sista på min deff nu. Känns faktiskt lite specielt att denna upptagna stressade man kan sätta sig dela några minuter med mig, för än så länge ingenting? Eller jo.. 100 kr^^ HAHA! Så skulle alla PT utbildade vara!

Så nu är det hårdkörning som gäller.. Allt eller inget! Mer torsk och mer Cardio åt folket!!!
Köpa nya smoking byxor till balen? De vet du :D Får även dricka cola light ifall det krisar ordentligt :) Det är fint till HV ;)

Skickade precis iväg träningsupplägget som jag har nu så nu ska han in där och styra också!
Känns så jävla rätt o lägga det i händerna på någon som kan :) Några andra som kan, fast inte samma sak är ju HV71!
4-1 seger på hemmaplan, första final matchen! Fina pyts och gott om tacklingar! Det gillar vi :) Önskar fassan hade tryckt på mig ett par skridskor i tidig ålder.. Det ska ta mig fan jag göra. Gilla det eller inte. Ungen ska bli hockeyproffs :D

Nu ska jag sova. för rätt länge sen. Blev sent med hockey OCH matlagning på det. Upp imon 05.30.. Jobb dag= ingen morgonpromenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0