Helg osv..

Jaha Tobbe.. Va gjorde du igårkväll?
Ja jo jag glömde att sluta äta klockan 22.. så när jag vaknade var jag as mätt..
När du vaknade då? Va gjorde du då?
Jo ja ställde ju alarmet på 05.00.. och kom upp ganska lätt då. men hade bara sovit 1.5h och sket i morgonpromenaden.. FAN OCKSÅ!!
Vad är det som gäller idag då?
Jo träningen får bli direkt efter 13.00 målet då jag inte vill missa håves match!! Kommer säkert missa lite..Men ja
hoppas!!

Förövrigt hade ja sjukt kul igår :P Satt och spelade NHL 09 hos mig till klockan blev 2 på natten. Tog också en bild på vårat ätardags bord som kommer läggas upp antingen senare i detta inlägg eller i ett nytt inlägg när Kaggen har skickat den! Min mobilkamera suger så ja använde hans :P

nu sitter jag och äter och funderar på dagens upplägg.. Under tiden skriver jag en liten matredovisning!

1 räklängd från glade bagarn 2 korvbröd fulla med nutella
1 bit scones med sylt och ost som jag bakde till Nicole
1 ritter sport med nötter och en halvliter tropicana
1 hel baguette från mackmakeriet med kyckling chili
2 kinderäggsgodisar hos nicole
2 kycklingburgare 1 cheese burgare 2 pommes 2 cola på Donken
1 ben&Jerry glass
1 kebabpizza med bea och kebabsås
Massa naturgodis /Vanligt godis/3 Cookies/1 Korvmeny med mos&räksallad/3 Donuts/Coca cola

tja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kunde du inte ätit en gris ist? låter som att du svälter dig till vardags ^^

2009-04-08 @ 21:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0