Nya tag!! 28/12-08

Denna dagen börjar med sovmorgon till 09.52 :)
Ligger kvar i sängen o kollar på Jim's värld, vilket är sjukt kul :)

Idag är också första dagen jag kom i tid till min och Niklas motions runda
som även idag blev simmning. Skillnaden från förra gången va att vi simmade
1.5km på 55minuter jämfört med 1.5km på 70 minuter :) haha.

Efter det gick vi ner till stan och tog bussen hem med Nicole som skulle öva teori på min dator idag.
Så datorn har varit upptagen hela dagen. det gör dock inget då ja återfunnit mitt xbox^^

Nu kollar jag på Erik&Mackan och lagar mat OCH Bloggar.. för fy fan va ja e bra..
(det ska även tillläggas att jag la ner allt utan matlagningen för en stund)

Imon blir det fläskfile och klyftpotatis^^ Sjukt fiiint!!

Jobba till 16.00
Dra till energy 16.15
Träna 16.(?)(?)

Jag kommer nog inte va hungrig imon i alla fall :)

200g potatis
300g fläskfile

3 gånger om dagen :D

Jaja. nu ska jag spela Tevespel här igen.. TJARÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0