Tuesday from hell! 2/12-08

Helvetes Jävla Tisdagar..

Vaknar idag 07.40 av ett sms jag får av Nicole, märker att sterion är på volym 2..
Vanligtvis brukar den va på 8 och ingen vet hur fan de kommer sig att den va på 2..
Jag har förmodligen gått upp i sömnen och sänkt, vilket är jävligt fränt :P

Med andra ord blev det ingen morgonpromenad idag, inte heller någon 06.00-06.30 frukost :P
Men jag klagar inte ^^ Låg och drog mig i sänker till 08.50 o sen gick jag upp och klädde på mig och åt o tog bussen till skolan :P SJUKT SKÖNT!

Under omständigheterna va dagen riktigt slapp o skön fram tills att det blev träning.
Eller ja, jag började dagens "tränande" med att ha en kurs i streching kan man säga :P
Håkan på Frille hade en snabb genomgång på hur och varför ja ska göra vilka övningar sen pratade vi även om
vilka övningar som verkligen bygger bredd på ryggen.;)

Efter det körde jag igång med min bröst tisdag och första passet på länge med 10reps.
Det är sorgligt va man går ner sig under en deff period :P Just 100 sträcket är ju så gött o komma över, o nu e ja under igen. JÄVLA HELVETE!!!

Efter 2:a setet i bänken som va första övningen tog ja i så ja fick sju helvetes ont i huvet, Håkan menade på att de va för ja missat något i kosten dagen innan.
Efter snabb genomgång av min måndag i huvet kom jag på att de va vattnet ja glömt av helt.. 

På väg till gymmet från skolan så stannade ja på konsum o köpte ett måttband :)
Jag hittade nämligen en mapp som det stog kroppsmått på i mina dokument som e sen min förra (väldigt misslyckade) deff period :) så nu i skrivande stund ska jag mäta lite och skriva in det här så jag kan gå tillbaka och kolla senare i mars/april någon gång :)

6 januari 2008:


höger arm : 43.3

vänster arm : 43.1

bröst : 120.8

mage : 104.6

vänster lår :64.9      

höger lår : 64.8               

höger vad : 42.5                 

vänster vad : 40.6                      
2 december 2008:

Höger arm: 42.5
vänster arm: 42.6
bröst : 117.5
mage: 93.7                               
vänster lår: 63.2
höger lår: 65.5
vänster vad: 42
höger vad: 43.2.

Det fick nog sätta pungt för idag. Hejsan!


Kommentarer
Postat av: Big

Haha det var ju när du och jag mätte oss, har kvar mina katastrofala resultat jag också ^^

2008-12-04 @ 20:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0