Torsdag 18/12-08

Torsdag och gjutrning på jobbet :)
Första pumpmann de e ja de. Fint jobb.
Efter det gick jag och lagade lite, armerade o softade runt!

Lovade att fixa till kussens kylskåp.
Det gick smidigt men orkar inte förklara hur jag gjorde o varför^^

Men eftersom jag gjorde det direkt efter jobbet kom jag lite senare till friskis än jag trodde.
O där va... INTE EN KÄFT :P Hur fint som helst :)

Bålpass idag :)

Uppvärmning på 60-100kg
Mark 3x11-12 (145kg)
Hypersträck 3x12 (15kg)
Goodmornings 3x12 (40kg)

Crunch i någon maskin 3x12 (90 nångting :S)
Situps på boll 3x20
Omvänd crunch i kablar 3x12 (full kasse)

Nervarvning på cykeln blev det, men nån streching blev de inte. Hur strechar man magen? :P

Man blir lite seg av o köra mark, sen va de några polare på gymmet idag me som man tjötade med :P
snart e de jul, de kan va kul.
Om man hade sluppit köpa klappar o grejer :P haha
De e inte kul alls.. men nu har jag snart allt.. ska bara föra över kuler till Nicoles presenter.

Imon blir det Pestokyckling och bulgur med spenat, de ni!
De e fina grejer de.. Detta till lagas efter simpsons som slutar klockan 21.00.
Skönt med rutiner :D

Nu vill ja bli as biffig.. som Roddy Benjaminsson o gänget^^
Imon ska ja bli de. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Bacec

HAha du kör på rutiner, ja har bara börjat mitt nya liv....lev idag, var spontan...new york nästa kanske :P

2008-12-18 @ 23:55:13
Postat av: Tobbe

Ja din stavning till ditt egna namn är ganska spontan den också :) haha

2008-12-20 @ 11:17:11
URL: http://mjolksyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0