Torsdag 11/12-08

Jobba :D:D

Fan va mycke skönare det är när man får jobba lite i stället för att sitta inne och lyssna på någon som pratar hela dagarna..

Röra lite på sig, se att man faktiskt får någonting gjort!
Skola är meningslöst..
Läste i metro idag att homosexualitet betraktades som en sjukdom fram till 1979.
Vafan hände sen då? HAHA

BTW sjukanmälde sig även bögar o lebbar sig en viss dag då för att "Bögstrejka" och visa att
samhället och företagen behövde dom precis som alla andra.. Så om någon sjukanmäler sig, Erkänner man inte då också att man är sjuk? Om man har anledningen att vara gay, erkänner man inte också då att Homosexualitet är en sjukdom?

Ja vet inte va som snurrar i huvet på dom men jag tycker minsann att de verkar korkat..

Till dagens träning, Som idag va de roligaste jag gjort på länge faktiskt :)
Körde också i mig Fullblown och Thermo Speed idag. PROVA PROVA PROVA!!!

Mark 4x12 (140kg)
Rygglyft/Hypersträck 3x12 (25kg skiva)

situps 3x20 (10kg)
Crunch maskin 3x12 (90lbs?)

Innan jag körde vanliga situps gjorde jag en övning också som ja inte vet vad den heter :P
Man ligger på en bänk me benen i alla fall så gott de går 90grader rätt upp.
Sen tryckar man upp höften från bänken man ligger på.. sen tillbaka, Den biter riktigt ordentligt :P

Efter att detta var klart så Blev det 50min gång på bandet.
Där har jag en fråga till faktiskt.. är det avgörande för förbränningen om du ligger på 100-130 i puls?
På dom maskinerna som finns på gymmet står det ju att allt över det är kondition och det under som
uppvärmning.. Men samtidigt om man kör högre tempo och trycker på "cal" knappen för att se hur mycke man brännt så är ju siffran högre? A ja förstår e't inte..

Den här killen började sin Deff i måndags :) Bilderna togs i söndags på festivalen.

Helt insane kille :P Branch Warren

Den här killen verkar helt GAALEN!! Kolla här "Branch Warren Hardcore Training"



Under den här delen satt vi ganska långt bak :P Därför är bilderna så suddiga^^
Jag ska ta tag i de här med bild tagandet snart. I promise!!

nu har Simpsons börjat igen! Tjabba!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag argumenterar dock emot! Homosexualitet är ingen sjukdom...

2008-12-11 @ 20:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0