Tisdag eftermiddag 16/12-08

Vilken skön dag!!!

Gick i skolan till 11 idag.
För Flobben tjatade på att han ville äta julbord^^ Så vi slutade tidigare ;)
Då åkte jag hem och spelade x-box igen^^
Jag skriver igen för att jag gjorde det hela morgonen :) HAHA

Sen åkte jag och tränade bröst triceps :) va där vid 3

Körde uppåtlutad bänk press som första idag..

Bänk upp 3x10-12 (90kg)
Flyes hantlar 3x12 (17kg)
Vanlig bänk 3x12 (70kg 1 set 90kg 2 set.)

French press 3x10 (30kg+stång)
pulldown med rep 3x10 (platta6)

När jag varvat ner och strechat kommer sockan o vill ha lite hjälp i bänken.
Så vi gick upp. Suget kom tillbaka o ja gjorde några högreps på 50kg^^ gott o känna på't!

Som jag skrev igår missade jag köpa vitamintillskott.
När jag skulle göra det idag hade Stefan fått en ny lass från Strength.
I det lasset fanns även Smash Extreme.
Det provar vi istället för Fullblown med invigning imorgon :)
Och tröj jäveln jag ville ha fanns inte i min storlek.. Fan?

Det nya från Strengh.. eller i alla fall på Energy.



Va hos kusinen o kollade på en sned vägg där han TRYCKT in ett kylskåp mellan en putsad vägg och ett köks skåp.
Jaa.. Kylskåpet som kostar 20.000+ är hel paj på ena sidan :P
Den snea väggen ska ja fixa till i veckan. Får inte glömma!
Nu blir det tevespel igen!

Hejsan!

Kommentarer
Postat av: Sockan

Bara för att du ska ha storlek XXXL... har man S som vanliga folk så finns storlek ;)

2008-12-16 @ 20:47:30
Postat av: Becci

Haha! va skulle det vara bra för....trycka in kylskåpet?!?!

2008-12-17 @ 10:45:07
Postat av: Becci

Btw...du skulle testa att använda mig som skivstång, haha! jag skulle flyga ^^

2008-12-17 @ 10:46:29
Postat av: Tobbe

Ja du sockan ;) har man xxl o e deffad kanske man inte vill ha tröja alls :D

2008-12-18 @ 20:45:47
URL: http://mjolksyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0