Tisdag 9/12-08 Morgon!

Klockan är 06.31 och jag har promenerat i 55minuter,ätit och duschat!

Provade ThermoSpeed Extreme idag som ska va upp piggande, hungersdämpande och fettförbrännande.
än så länge kan jag säga följande:

*Upp piggande CHECK!
*Hungersdämpande KANSKE
*Fettförbrännande HOPPAS

Tog den idag klockan 04.55 då alarmklockan, Även sterion satte igång idag o med båda igång samtidigt blev det ett jäävla liv!

Morgon rundan gick kanon, dock va de halt ute så de kändes som man inte kom någonvart vissa steg
och jag höll på att ramla ett par gånger, Sånt e livet ;)

Köpte proteinpulver med karamell smak på på mässan.
Första gången smakde det sådär måste ja skriva. Men nu när man vet vad man förväntar sig, MUMMA :D
Riktigt gott :)

Börjar klockan 10.00 idag, ska försöka hinna köpa nötter innan för dom tog slut igår, och då orkade jag bara inte^^

Fitnessfestivalen 08 "Exposcenen"

Vi var inte ensamma om att kolla på Biceps Battle ^^absolut inte ensamma! men vi fick stå på en

Biceps Battle, lyft halva din kroppsvikt flest repetitioner. Jag tror det funkade så, jag ställde i alla fall inte upp :P
Aldeles för tung.. Det ser ut som jag missat en del folk i mitten, Det va betydligt mer folk på mässan än jag räknat med :)

Det finns fler bilder som kommer kanske senare ikväll!
Nu ska jag spela Xbox i någon timme ;) Sovmorgon är livet, Specielt om man är vaken :D

Kommentarer
Postat av: Linnsan

jag lyder dina ordrar känner jag nu .. inte bra! men ja måste få slänga in en kommentar ändå!



ThermoSpeed Extreme idag? Ser framför mig att du sitter där i din säng tidigt i ottan med en liten chokladliknande snacks bit ? Eller är detta typ i pulverform ?:P



Och varför trillar du? Dålig balans eller är det bara halt, då du är ute och promenixar mitt i natten?!

2008-12-09 @ 23:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0