Tisdag 9/12-08 Afton

Ush, UUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSH! Vilken seg dag!!

Allt kändes så fint i morse, Började dagen med att ha Svenska kl.10.00 och kollade på robinson cruise.
So far so god.

12.20 samhäll.

Vem fan orkar bry sig om EU?!
Dom har ett jobb som dom sköter, Läser dom som går samhäll om byggnadskonstruktioner? NÄ!
Vafan ska jag läsa om EU för, Visst allmänbildning, men kom igen. ni skulle sett alla uppgifter :P
Denna lektionen har vi i 3timmar!
Kan det inte finnas något som vi har nytta av istället som kan fylla ut dom poängen som samhäll gör..

Efter detta har vi något som kan vara "mentorträff" eller som de står "byggämne" på schemat.
Där sitter vi och snackar i 1.5 timme utan att komma någonstans, Man blir så förbannad..
Inte nog med det, imon ska vi redovisa vårt projektarbete för 2orna så vi kan inte jobba.
Men det är snart lov, I'm gonna make it.

Vårat projektarbete som skall redovisas :) Blev fint..


Men det jobbigaste med heela tisdagen är att efter den här sista lektionen är klockan 16.30,
Tobbe åt klockan 13.00 - Tobbe är hungrig!!
Jag tar alltid fullblown extreme innan träningen för de dämpar hungern och man får en go kick.
Men inte ens Fullblown hjälpte idag! Kände mig seg hela passet och i första settet med hantelpress kom mitt ont i huvet tillbaka som jag fick förra veckan.

Trots det körde jag :

Hantelpress 3x12 - 37.5kg
Flyes              3x12 - "platta 6" 
Bänkpress    3x12 - 80kg

Pushdown    3x11-12 - "platta 12"
Smalbänk     3x11 60kg

Bänkpressen känns så tung nu under deff!
Normalt sätt kan man lasta på åt minstonde 100kilo som känns som en mandoms gräns =)
Jaja! det tar vi nästa vecka! Här kommer fler bilder ;)
 

Roddy är lite idolen ;)Grym kropp!            Goa tider ;)

Ja det är "forna" Hero i TV4as Gladiatorerna^^
Killen är ju en jävel på att bygga kropp så här hörde han hemma :)
Precis så här vill jag också se ut, Dom som läser får gissa hur gammal han är :D
Han ser mycke biffigare ut på kortet jag tog än det Pjär tog så han fick va me på kortet i stället ;)


Svensk Fitness fader^^
Här är ju en överlycklig Tobbe och en Mycket, MYCKET trevlig Ove rytter!
Mitt i "mellanmålet" dessutom :P Denna man som står här har varit en riktigt grym bodybuilder,
Skriver även böcker som "effektiv diet" "effektiv muskeltillväxt" Grundare av tidningen BODY m.m.
Vi kom på långt efter på att vi skulle köpt en bok och bett om en autograf men snabbtänkta som vi är så va det runt 2-3 timmare efter bilden togs^^ haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0