Söndag 7/12-08

Fitnessfestival!!!

Fy fan va gött de va där nere :D
Alla va så jäääävla goa o trevliga som bara fan.
Frågade ju lite blygsamt om man fick ta bild o.s.v och alla sken upp och självklart ska vi ta bilder :)
Underbart!

När man kom in först kändes det som den skulle vara ganska liten, men de räckte till!
Man kunde gå runt runt och titta på allt sen en uppvisning och sen komma in på mässan igen o hitta saker man inte sett :P hehe.

Nu har jag såklart MASSA bilder på fitness festivalen men jag får väll lägga ut några i taget eftersom jag inte tar så mycke bilder annars ;) haha!

Här kommer några väl utvalda dagen i ära :)


sjukt cool att träffa fan. Stor som ett hus!!!

En av många i världseliten :) Joel Stubbs (stavning)
Jag är också en av många med autograf^^


                                    Henrik Janson, smått drogad?

Anledningen till att jag gav mig in på Deff spåret, efter Henriks repotage i BODY.
Han ser sjukt grov ut, Trevlig kille ;)



Första man frågade om man fick ta kort på, Jo han kunde ju haft mindre kläder på sig^^

Martin Kjellström - I egen hög person :D
han inte få av mig jackan så ja ser NÄSTAN lika stor ut^^ haha
Kanske va lika bra, kunde slutat pinsamt...

Fler bilder kommer, Imorgon :D
Sovgott!

Kommentarer
Postat av: Bex

Gosh! Och jag som tycker att DU är stor?!?! hulken live lr vad?

2008-12-08 @ 21:18:37
Postat av: Linnsan

OSCH! han den siste var inte en liten man :o största jag sett!

2008-12-09 @ 21:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0