Onsdag&Torsdag 3-4/12-08

På onsdagar jobbar vi som vanligt.
Det är mycket bättre nu när vi har något och göra, tiden flyger iväg och träningen närmar sig hela dagen.
Men Onsdag den 3 december 2008 fuskar tobbe igen!! diciplinen tar slut, nyskärpning krävs!

Peri är ett företag som gör färdiga betongformar och olika valv system.
Peris "chef" som jag fick för mig att det var har även en FET budget och bestämmer sig för att dela den med oss för en kväll. Johnny som han heter bjuder in alla på mat på Scandic elmia med fri mat och dryck.
Att sitta tomhänt där va en dödssynd. Kantarell sås och öl.. Aj aj aj..
Efter middagen bjuds man även på Champions Hockey League , HV71-Espoo Blues.
Väääärldens sämsta match :P Men det kan inte johnny hjälpa. Han försökte dock när han bjöd alla på öl även i pauserna och för en del gubbar även under perioderna. Eftersom hockeyn sög så så kollade ja inte på hela matchen faktiskt. 0-6 slutade den i vilken fall så den var inte ens lite spännande..

Gissa om man hade ångest över ölen o den där såsen nu dagen efter....

Jaja!
Efter ett halvårs kämpade mot fettet så får man ta mig fan ta en liten paus^^
Det är ingen som betalar mig för att jag ska hoppa över ;)

Idag, Torsdag va allt som vanligt :)
Jobb+träning.
Dock fick jag tillbaka det där i huvet efter första tunga setet.
Jävla mysko. Ska försöka ringa till Stefan och fråga vafan det kan bero på.
Men träningen, OM det gick bra ida. Efter latsdraget som jag fick ont i huvet av, gick det bara koppla bort det
och jag började lasta på i T-korset eller T-stång som man säkert också kan kalla det.
Det fanns inget stop! Glömde kolla vad jag hade på så får prova det nästa vecka igen, det är lite dumt..

Men om det gick bra! Mjölksyran brände i hela bicepsen o de e fortfarande spännt i ryggen :P
Efter styrkepasset och min streching som ja nu lärt mig ordentligt körde vi 45min crosstrainer :)
Det blev lite payback på mig själv för gårdagen.. tar nog imon och söndag också :)

Söndag blir det ju Fitness Festivalen också.
Se om man vågar lämna in lite papper på eventuell sponsring ^^
Men dom tänker nog inte på hur jag kommer se ut utan hur ja ser ut nu, och nu e ja fortfarande pluffsig
så det blir nog inget. Men försöka duger :) Nu är det " du är vad du äter"  Fan va goa lökar hon har Anna Skipper^^
Hård och skoningslös.

Tack för mig!!

Kommentarer
Postat av: Big

Inte ens JAG dricker öl mitt i veckan! men jag har förståelse ;) Du får tummen upp och min förlåtelse vilket jag vet att du vill ha!! ;)

2008-12-04 @ 20:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0