Onsdag eftermiddag 10/12-08

Projeketet redovisat och ryggen tränad!

Vi åkte till Flerren så vi va där kanske halv 11, Så vi kunde va i skolan 12.00 för då skulle lektionen börja..
Det va uppdelat i grupper och såklart va våran grupp sist!
Vi va där säg 11.40 och fick inte redovisa förens klockan va 13.50!!
Satt i och för sig o pratade och i mitt fall käkade :P

Redovisningen värkade gå bra faktiskt.
Inte för många frågor på någonting.. Vilket jag tar som att saken va klar? :P

Till träningen!!

På friskis maskiner står det inte 5-10-15-20 kg osv.. utan de står 1-2-3-4-5 på vikterna..

Därför skriver jag att jag körde latsdrag på "platter" och samma igår..

10min cykling som uppvärmning!

Latsdrag 3x10-12  (platta 15.5,16,15 i Set ordning)
T-kors     3x10-12 (70kg)
Pullover  3x11-12 (Platta 12)

Bicep växelcurl 3x10 (25,20,20)
Bicep curl stång 3x10-12 (37kg)

Idag va johan med ockå :) Lyckades hålla ett schysst tempo ändå!
Inte för att Johan e slö utan vi var 2.. Så han inte blir ledsen om han nu läser detta..

Streching är riktigt gött nu när man kommer in i de :)
Hoppar ofta över nervarvning av någon anledning.. men ska skärpa mig!

Nu börjar faktiskt bilderna från Fítnessfestivalen sina.. Bilder på Kjellström bjuds härnäst :D


SvenskByggarKung!!

Jag laddade upp en film på martin som spelas in ett par sekunder efter att denna bilden togs.
Någon har kommenterat filmen genom att skriva "han behöver lite större ben, men blir kul att se honom i Mr.O"
Mitt svar på det är, Är du dum i huvet? Han har sjukt grova ben ju! kolla på killen :O

Utan påbörjad deff :P

Grovis Martin ^^

Ne den här killen e skön, är någon intreserad av att se ett gammalt klipp, ca 2 år gammalt, för Gymgrossisten. Klicka HÄR!

Imon är det jobb! då ska vi köra kondition efter mark/mag passet :P
Måste komma ihåg att lägga ner ThermoSpeeden i väskan.

Nu tänker jag inte skriva här mer förens imon ^^
så sov gott! Tja!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan va de ser ut stryk borde dom ha! / öl är också träning

2008-12-11 @ 17:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0