Måndag den 15/12-08

Gick i skolan till 11.20 ida.
Efter det kollade jag på julklappar till flickvännen.
Det blir inte billigt de inte! :P HAHA

Klint hängde med idag på gymmet.
Men han körde själv. Ben va inte hans grej tydligen.
Men de va min grej :D

Knäböj 3x12 (130kg x1 140x2)
Benspark 3x12 (glömt va de va)
Benpress 3x10 (300kg)

Hamstring curl 3x12 (50kg)
Utfallsteg 2x12 (50kg)
sittande hamstring curl 2x12 (full stapel :D )

Va inte sugen på utfalls steg. Det är faktiskt inte kul alls :P
Detta följt av nervarvning på cykeln i 5minuter och strech.

Efter besök på Energy så har man laddat upp med ny fullblown men jag glömde faktistk vitamintableterna :P
Kom jag på precis nu. Men jag har världens softaste dag imon så jag hinner verkligen med det^^
Har Svenska på "Morgonen" kl 10.00 och sen slutar jag..
Då kanske man ska passa på att köpa julklapparna man kollade på idag :) blir mycke utgifter nu.. de e inte bra..
Blev ju sugen på en tröja också när jag va på Energy. 599 :P men den skulle de va 20% på nu. och ännu mer rea den 28-29e :P Småläning som man är kan man ju vänta :)

Skulle tagit bilder idag.. men de blev ju inte av :P Kameran ligger i väskan :p
Ska kila nu :P TJOFRÄS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0