Måndag 8/12-08 SOOOFTAR DAGEN!

Jag vet inte om jag ska säga BRA eller ANUS till att min väckarklocka inte fungerade i morse ;)
Sov till 06.10 så tänkte jag ut och gå i alla fall, men kom på att det hinns inte med!!

Tänkte att ja ska fan spela fotboll ikväll, men så blev det inte.
Vi va 4st där och ingen hade boll med sig - KANON!!!

Satt och designade kök i skolan idag, i "IKEA Home planer" inte de minsta jobbigt.
Jag och mackan satt och daltade med datan och lyssnade på P3 rockster som nu blev en ny favorit
när den kanalen petade BanditRock av förstaplatsen ;)
Slutade vid 13.00 men stannade kvar o smällte maten i skolan till 14.30.

Men benpasset idag.
FYYY FAAAAAAAN!!

Började på knäböj och bestämde mig för att sänka mig ner till 130kg
och gå djupare och riktigt strikt hela vägen, vilken skillnad!

Efter 3x12 stod jag och flåsade och ville bara spy!
Men gick till den Berömda "bensparken" och körde 3 set på den med, va de vägde höll jag ingen riktig koll på.
Den biter så jävla skönt, Stapplar sedan vidare med svetten sprutande och gick till benpressen och lastade på 270kg och körde tre 12:or på det, Helt okej!

Baksida ben finns det 2 curlövningar på gymmet o köra, idag gjorde jag en och avslutade passet med utfalls steg.
Körde bara 40kg och anledningen till mitt "bara" är att jag kan nog lasta på 10kg till. dumt Tobbe!!

Eftersom jag trodde de va fotboll idag så sket ja ju i att köra kondition och åkte hem o käka i stället, det har man lite lite lite ångest för just nu :P men de släpper nog ;) Nu kommer det fler bilder från i söndags!


Träffa Johan Ederer, Även han ställde upp på bild :)

Jag är så JÄVLA fotogenisk^^ hahaha!

Tror jag hörde ett litet jämmer över att han ätit ;) Men han bjöd på en krabba, BIGTIME!

Johan i fråga har egen blogg fick jag reda på..

Ska lägga upp en bild på Pjär som jag va där med också. Han lär bli nöjd! :P

Pjär gillar när det är TIGHT!!

End of today, Har en ny alarmklocka nu så imon blir de promenix ;)
Kampen mot fettet går vidare! :D HAHA


Kommentarer
Postat av: Bettan ;P

Haha, väckarklocka äger XD. Snygg handshaking btw

2008-12-08 @ 21:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0