Måndag 29/12-08

Fan va skönt att "sittaodega" helgen är över^^
Man blir ju rastlös som fan. Att jobba idag va riktigt gött :)
Sänker undertak på 6.5m höjd nu med en stålkonstruktion. Smidigt och tiden rinner iväg :)

Så gött att käka "normal" mat igen :P men det är denna veckan ut också. sen blir det andra bullar :P
Eller kyckling.

Imorgon blir det pestolax enligt "Svärmors" recept :)
Jätte enkelt och as gott!

Tränade ben idag och nu efter känns det som om benen längtar efter lite 20 reps igen :D
Man blir helt enkelt inte trött på samma sätt längre. Man KAN gå ner för trappan utan problem :P Det är inte skoj^^ haha.

Båda stång ställningarna va upptagna idag så ja började köra Benspark vilket benen inte va me på riktigt.
Efter sen va alla ställningarna lediga och jag lastade på 130kg och gjorde en 10:a.
Efter första settet kunde ja häva på 10kg till. Där började de bli lite tungt.. men jag lät de va så..
145 nästa måndag?? oh yeah.

Nu har jag köpt Fullblown igen. Vilket känns bättre än Strenght's version. Smack extreme.
Kör det imon :)

Bröst Tisdag. Ska försöka mig på 100kg bänkpress imon igen nu när man äter lite mer mat :)
Det ska gå!! :D

Jag vill även gratulera min kära Nicole som klarade körkorts-teorin idag :) GRATTIS!

See yaa!!

Kommentarer
Postat av: nicki

Taaack! =D jag är så glad!

2008-12-29 @ 22:33:35
Postat av: GBGuppe

Grattis på nickan ;) Snart är det hon som får köra runt på dig tobbe ;)

2008-12-30 @ 16:55:22
Postat av: Tobbe

GBGuppe// Hade du tackat nej till privatchauför? ;)

2009-01-03 @ 12:52:35
URL: http://mjolksyra.blogg.se/
Postat av: Tobbe

GBGuppe// Hade du tackat nej till privatchauför? ;)

2009-01-03 @ 12:52:50
URL: http://mjolksyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0