Måndag 22/12-08

"Jobb-dag"

Anledningen till mina " " va att vi stod stilla o tjötade halva dan :P har inget o göra nu igen.
Vi jobbade som fan fram till 9 sen hade vi inget o göra.. SJUKT SUUURT :p

Så idag finns de inget skoj o skriva alls.. förutom att jag tränade på nytt sätt idag..
Hela framsidan av kroppen :P
Det vill säga

Bröst
Framsida axlar
Biceps
Mage
Utfallsteg

Hade jag lagt upp passet själv hade jag nog kört knäböj men Stefan sa
att det var utfallsteg som gällde..

Börjar bli sjuk nu också.. Hoppas de försvinner nu när ja ska ligga hemma o gotta mig i 2-3 dagar :P
Någon som ska med till friskis den 24:e på morgonen? :P haha

Nu är det julstäd o kycklingstekning på schemat.. JIPPIIIEEE!!!

Bye-Bye :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0