Måndag 1/12

Idag vaknade jag kl 04.55 av klockan, men bestämde mig snabbt för att stänga av den.
sen la ja mig igen.. somnade om, trött som ja va.
06.00 fick jag panik över att ja skulle hinna gå innan skolan börja så på me kläderna snabbt som helvete!
Börjar bli trött på musiken på ipoden nu, de e jobbigt o byta..

Lamb of god kan man ju utantill nu..

Efter att ha gått blev de kasta i sig den där jävla gröten,dusch o kuta till bussen.
Då ångrar man att man inte gick upp i tid :P

Satt i skolan o gjorde i princip inte ett skit hela dagen. Som vanligt..

klockan 11 kommer en påminnelse på mobilen och säger "Tobbe ida ska du köra 10reps"
Tobbe blir både glad och ledsen.. Gött me tungt så alla ser att man har lite mukkler, men man får så go mjölsyra av 20 reps :D Väl på gymmet värmer vi upp på 60kg och 20 reps, efter cykeln såklart.

sen tänker man AAAAH TUUUNGT o lägger på 150kg o klarar faktiskt (med nöd o näppe) 2 hela set.
efter fick jag sänka till 130, de bara tog stopp..
Inget lip, På bensparken!!
Man saknade de där goa svidet man har efter 20reps :P
Avslutade passet med benpress, blev glatt överaskad med hur mycke de gick o hänga på för o vara sista övningen, slutade nog på 320kg tror jag.

Tog bussen hem, bytte om och åkte o spelade fotboll med Flickans korplag.
Va en jävla massa pöjkar ida så de blev mycke vila, vilket inte gjorde något eftersom man va ganska slut i benen..

Åkte med Gävles "skogstjänst" volvo hem, även ett stop på MAX hamburgare för F3T va hungrig efter fotbollsträningen..
gå + - 0 med ett frisco mål efter :D

Har precis ätit och ska snart ner o steka min förbannade kyckling och byta musik på podden ska ja med göra.
Jävla fixande..

Inga bilder idag heller..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0