Lördag 13/12-08

Snabbvisit i hemmet efter hektisk "julklappsletardag!" :P
Ett sönderstressat Jönköping passar inte mig. Skönast va att strosa runt med ipoden på o skita i alla andra :)
Nu ska jag åka till Nicole igen, va bara hemma för att lämna julklappen jag köpt till min syster.
Toppen! Bara flickvännen kvar :D

Får praktik pengar för perioden mellan sommarlovet/jul lovet nu också... Kanske nästa vecka.
Det blir runt 2 tusen tror jag och sen blir det vanlig lön med ;) Underbart.
Måste dock fylla på skafferiet med Fullblown Extreme och ny "multivitamin".

Skaffat ny mejl. [email protected]!
[email protected] kändes aldrig så seriöst :P
Nu ska jag till Nicole och äta maaat :D:D:D:D

GE MIG ETT M!  GE MIG ETT C!  GE MIG ETT D!  VA BLIR DE?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0