Julaftonskväll 24/12-08

Jaha. God Jul^^
Alla paket öppnade.
Fick massa kläder av mor och far och ett present kort på Mc Donalds av syrran :D hahaha!
Men de va ju en present som stod ut lite från mängden får man lov att säga.
Fick en mobiltelfon av Nicole :) Mp3 o kamera o allt va de heter :P haha
En Sony Ericsson w302^^
Julmaten äten är också äten för idag.. Så nu är julen över :P All Stress och All förberedelse
för en enorm frossa vid bordet och en enorm paketfrossa i vardagsrummet :p

Att man kan bli så här förbannat trött av att göra ingenting?!
Nu har jag 2 veckors uppehåll med min kostplan vilket känns rätt gött faktiskt^^
Dom här dagarna är dock lite.. hur man nu ska utrycka sig..
Dom känns dåliga helt enkelt :P Äter massa mat och bara sitter o gäser..
Något som dock är ganska skönt är att man känner ett sug efter o träna :D
Den 26:e Jönköping!! Då blir de FRILLE!! :D

Motivation finns det gott om. jag hade ju 15.9% fett den sista november.
Tror jag ska väga mig den 29e men vet inte om det är någon ide alls nu ^^ HAHA
Köttbullar o prinskorv är ju livet :)

Johnny sa att man inte ska käka socker på ätardagen.
Utan hålla sig till den feta maten. Är det så så har jag ju gjort fel nu och kan alltså
skynda på det hela lite till :) De blir ju gärna någon hink Cola till maten ju, men Loka är ju också gott^^

Så nu är det softa,träna och äta normal mat fram till nyår.
Mellan den 31-1 Januari blir det flytande föda och den 2 januari går vi på kycklingen igen och ner till 12 eller om det nu blir 10 fett procent ska vi!!

Fan va ja ska börja hårdköra magen nu me :P
Nyårslöftet får bli att träna lite hårdare och bättre nu efter nyår.. Nu har jag ju min jävla paus!!
Sen kör vi igen. Ett annat löfte får bli att ta lite bilder :P Men det är ju inte lätt att göra själv^^
Såvida jag inte ska börja med "dagens outfit" HAHAHA!!
Ne.. Nu ska ja kolla på Armagedon!

TJAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Linnsan

jag lägger min röst för att du ska införskaffa dagens outfit! Så hett jU! :D

2008-12-26 @ 19:57:13
Postat av: Tobbe

Du är Psykiskt rubbad och störd!!

2008-12-27 @ 14:13:43
URL: http://mjolksyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0