Fredagkväll^^ 12/12-08

Nu kan man fråga sig om någon över huvudtaget kommer läsa det här :P

Men idag va de "julbord" efter jobbet, som jag tackade nej till faktiskt..
Trodde jag inte själv att jag skulle göra :P Vet ju vilken ångest man skulle haft imon^^
Sen är det jääävligt skönt och bara ligga hemma på fredakvällarna :)

Efter klockan 9 idag kom suget efter gymmet!
Det är så skönt me dagar då man faktiskt längtar :)

När klockan blev  halv 2, Det vill säga efter midda'n på jobbet satte jag på ipoden för jag arbetade ensam.
Då kommer de riktiga suget o man bara rycker i hela kroppen :D första låten som blir tipset idag : MyGrain - Walk Puppet Walk

Kommer till gymmet o suget sitter i.
det är Axel/nacke/vader idag :)

Mannen i mitten går inte av för hacker asså :P synd att jag är så dålig på namn..

Hantelpress 3x12 (37.5kg)                                                      
Hantellyft sidan 3x12 (15kg)
Hantellyft fram 3x12 (12kg)                                                   

Shrugs i smith (100kg)
Shrugs med skivor (2x25kg)

Vadpress stående 3x12 (hel stapel :D )

Efter detta pass fanns det lite lite energi kvar i kroppen, DEN SKA BOORT :D
Upp på crosstrainern i 45minuter!
När det gått 15min känner jag att jag kanske skulle gått på dass innan.
Resterande 30minuter blir ett levande helvete för jag kan inte gå iväg mitt i, för då får jag inte maskinen igen..
Det har aldrig varit så skönt att gå på toa innan tror jag :D haha

Nu sitter jag här... som en deg :P
Tänker fortsätta med det tills Nicole kommer om en halvtimme eller något, misstänker att det blir
Idol efter det.. ;) Imon är det Ätardag/letajulklappsdag/slappardag :P ska bli gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0