Freda hela da'n :) 5/12-08

As go dag på jobbet :) massor och göra så tiden rinner iväg :)
lägger ut armeringsmattor för "pågjutningar" som de så vackert heter :)
Dagen gick som sagt fort och efter jag slutat vid klockan 4 så gick jag till team sportia och köpte nya strumpor för den som bryr sig^^


3 par strumpor för 140 spänn.. Rena rånet.

Skulle köra axlar nacke o vader idag och va otroligt taggad för att vara fredag :P
När jag bytte om märkte jag att jag glömt skor!! vilket gör att det inte blev någon kondition gjord idag så blev ja sur för det..
Längre in i ombytet märker jag att jag glömt svettbandet också! Rena helvetet!
Vem fan tränar utan svettband?!
Jo, de gör jag! I alla fall idag.

träningen i sig gick bra idag :) bra tempo och fick go syra i axlarna och nacken :)
Skulle köra vader och båda "maskinerna" va upptagna så körde i smith maskinen som faktiskt är jävligt gött.
Men de hade vart mycke skönare med skor på. fick på en 170kg på stången och körde lite varierande reps på vaderna faktiskt. mellan 10-15 :)

Sen tänkte jag " Idag är de fest!!" och bjöd mig själv på lite triceps också :) haha.
När ja stod där o körde gick Becka förbi så när ja va klar gick jag o tjötade med henne lite, sen bara slocknade jag.
Orkade inte gå o duscha så ja stod där o tjötade i typ 20 minuter.
Efter mycke om och men gick tog jag mig i kragen och gick o duscha..

Går ut och precis när ja kommer till busshållsplatsen kommer bussen, PERFEKT!!
Stämplar, Tuggummilös som jag är så somnar jag på bussen såklart.
Annars e de rätt schyst att tugga så somnar man inte^^
Men jag vaknar utan för ljungarum av att nån brud stöter till mig med sin bag :P

Nu när man kommit hem och tänker FREDAG!!!!!!!!!!!!
Ska man ta bussen till Nicoles fader som bor på gräddhyllan i Jönnet^^ Eller i Dunkehalla/bymarken. Kalla de va du vill. nu har ja bytt musik på Ipoden också, kan bli trevligare med buss, kan bli kan bli :P
Tröka ner lite kläder te's imon me och kvälls shaken :P Imon ska ja leka med Nicole fram tills det att hon ska på maskerad hos en tjej i Tenhult. Sånt orkar jag inte med :P Inge kul när man e nykter^^
Så imonkväll blir det pizza 1 kilogodis och Xbox^^ sjukt naaajs :D haha.

På söndag ska jag ta lite bilder, kan bli roligare att läsa då^^

Ska dra nu så ja hinner me här, Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0