Första inlägget på 3 dagar 21/12-08

Jaha, nu har jag inte bloggat sen i torsdagskväll, vilket tyder på att jag inte gör det om jag inte
orkan,hinner,vill :P
So far so good..

Men fredagen fanns inte så mycke att säga om.. jobbade,tränade och fick med mig nicole hem direkt efter träningen.

Lördag:

Världens finaste ätardag :P
Vakna hemma, får käka fläskfile o örtsås som man suttit o sett resten av familjen
suttit o käka kvällen innan :P LJUVLIGT :D

En stund efter det köpte jag present till Nicoles moder som fyller år den 18 september.
Kalas idag dock, klockan 4 :) Köpte julklapp till henne men presenten fick vänta.
Efter en halvtimma på stan gick vi till BIG a.k.a Niklas Svärd och gjorde en pickup
och fortsatte att gå mot McDonalds där Linn jobbar :)
Vi börjar lite blygsamt med

3 Stora Pommes
3 Cheeseburgare
2 Påsar Ementalerhjärtan (100% fett)
1 Stor CocaCola

När jag ätit detta känner jag att... de finns fan plats för mer alltså..
Typ något som

1 Chikenwrap
1 Choklad donout
1 Stor Choklad Milkshake

Efter detta va klockan kvart i 3 och vi började röra på oss..
Skulle köpa Födelsedagspresent till Nicoles mamma också :)

Efter vi gjort de och suttit och kollat på teve i 30-40minuter va de dags för lite käk :D haha
Asgo renskavsgryta och ris. mmmmmm :)
Sen blev de lussebulle,kladdkaka och Nicoles mormors choklad kaka :P MUMMAAA!!!!

Men Johan kunde inte hänga med o käka på MC första gången.. o han ville ju äta där i lördags också :P
Klockan ca 22 så åkte vi till Donken igen :D
Linn jobbar 12-16 (tror ja)
Becca jobbar 16-01 :D haha
Gratis mat på kvällen också :P

1 Big Tasty & Co
1 minimorötter ^^
2 pommes med 3-4 dipper

Mmmm mätt!!!!!!!!

Niklas åt även 4-5 dipper och en liten skål ketcup utan något till för 70kr :P
Såg Sjuuukt äckligt ut :P Lät inte bättre heller :P

Efter en sån ätardag krävs en ordentlig söndag :P

Käkade frukost ganska sent för ja sov som en stock^^
10.50 kanske :P Käkade och kollade buss som jag skulle tagit till Rosenlund. Eftersom jag och Niklas ska simma på
Söndagar.

Kollade på 1:ans tabell från i sommras eller något :P för jag missade bussen i vilket fall som helst.
Började gå mot Rosenlund från Klostergatan. När jag började gå stod det att 1an skulle komma om 22min.
När jag gått till Rosenlund stod det att bussen skulle komma om 3 minuter :P Så jag sparade lite tid men kom fortfarande sent till den tiden jag sagt till BIG.

                                                                     NEJ - Det fanns ingen bättre bild :P

Vi simmade 1.3km på 1 timme prick.
dom sista 200 metrarna tog 10min^^ haha.
Träffade förövrigt Hanna Nästesjö som chillade i relaxen^^

När vi simmat satte vi oss i bubbelpoolen och övervägde tanken att gå till äventyrsbadet ^^ haha.
Vilket vi sedan gjorde.. Strömmen kändes inte lika rolig längre kom vi överens om :P
Och vattnet va SVINKALLT!! :P

Nu e frågan om det blir lite hockey ikväll eller om de blir chill och Erik&mackan halv 9 :P haha
Nu ska ja lägga fram kyckling tills imon:P TJA!!

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Men VAH?! 4-5 dipper & ketchup, utan pommes ?! :o Det var ju mer udda än att doppa pommesen i chokladtopping, som ja fick en beställning på :P

2008-12-22 @ 12:38:51
Postat av: GBGuppe

hahahah fan va skoj de va i badet ;) och dippen för den delen ^^

2008-12-27 @ 16:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0