Dan före dopparedan 23/12-08

Jaha, kommer till jobbet. Kör RIKTIGT slappt till klockan 11.
Efter gubbarna käkat upp en paradis ask kläcks det : Nä nu packar vi ihop för idag!

Ja e ju inte sämmre än att ja gör precis som dom säger o går o tränar.

Baksida idag. De va ett riktigt helvetes pass de.
Förutom baksida sa Stefan att jag skulle köra knäböj denna dagen också, Vilket blev oklart för mig då det tar så mycke framsida lår de går? Men ja frågade inte just då..

Idag blev det i alla fall :

Knäböj 3x11-10 (130panner)
Mark 3x11 (135kg)
T-bar 3x12 (60-80kg)
Stångrodd 3x12 (50kg)
Pushdown 3x12 (15platter)

Efter de va ja ganska slut o strechade o så..
Nu har ja suttit här.. Har även tagit världens spännis bild, men den vågar ja inte lägga ut :P
De ser bättre ut i spegeln än på kameran :p Förbannade helvete...

Klippa mig nu, käka sen.. Sen slå in Nicoles sista paket ;)
Tillbringar min afton på lassaretsgatan. God Jul!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0